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リアルタイム訪問者監視

リアルタイム訪問者監視は、Provide Support ライブチャットシステムの力強くかつ非常に有用な部分です。 監視結果により、あなたの顧客の平均的な需要に関する情報を収集することができます。 当社ライブチャットの監視サブシステムを使用して、あなたのマーケティング戦略を改善し、売上を増大させる機会を逃さないでください。

リアルタイム ウェブサイト訪問者監視

訪問者の IP アドレス、ホスト名、国、ブラウザの種類、訪問ページ、参照アドレス、およびその他の情報を表示します。 この情報で、より良いマーケティング戦略を定義することができます。
Provide Support ライブチャットソフトウェアにおけるウェブサイト訪問者情報

訪問者リスト

オペレータ コンソール画面の特殊な領域の表に、現在の訪問者の情報を表示します。
ライブチャットオペレータコンソール内の現在の全ウェブサイト訪問者に関する情報

ジオロケーションマップ

世界地図上で、現在のウェブサイトの訪問者の地理的分布を見ることができます。 新しい訪問者とチャット中の訪問者は、強調表示されます。
ウェブサイト訪問者の地理的分布

ナビゲーション履歴

各ページで費やした時間とともに、この訪問で閲覧したすべてのページの一覧を表示するには、[Show(表示)] ボタンをクリックしてください。
特定のウェブサイト訪問者が参照した全ページに関する情報

How you can use the information from real time website monitoring to enhance your customer support

There are many ways you can use the information about your website visitors to offer better service to them, but we'll just give you a few ideas:

  1. By looking at the pages the visitor looked at and for how long they stayed on each, you can decide whether to offer help to them and send a proactive chat.
  2. Seeing the customer's local time allows you to use proper day or night time greeting when chatting with them and make the conversation more personal.
  3. Passing customer's membership details allows you to speed up the support, as you don't need to ask them to repeat the information which they assume you should already have on file. This will also create in a better impression of your customer service.
  4. Seeing the details of the customer's browser and operating system can help you to faster identify and troubleshoot any technical issues they may be experiencing with your website or products.
  5. If you are using live chat on multiple websites, seeing the page from which the customer started a chat can help you to identify which website their question refers to.

Real time visitor tracking feature is enabled for your account by default if you use our Recommended Fully Featured Chat Button Code or any other of our script codes. All script codes support website monitoring.

If you don't need this feature, you can use just a direct link to your messenger to allow customers to connect with you. In this case, you will see no visitor details in your agent app.


About our live chat

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Powerful live chat allows you to easily manage your support and can help you improve your customer service workflow

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